Nytt år och lite äldre

Det var ett tag sedan jag skrev såg jag, nytt år har det blivit och det firade vi hos vänner och Alva kollade raketer genom fönstret vid 12-slaget. :)
Jag har även hunnit med att fylla år och det var lite familj hemma och fikade men annars har jag inte direkt firat det.
Alva växer så det knakar tycker jag, blir mer medveten och utvecklas varje dag. Hon verkar dock inte skjuta iväg varken på längden eller vikten så hon har fortfarande små kläder i 50 och 56. Tror hon är lik mig med det där, jag var heller inte så stor. Lagom stor räcker ju :)
 
Vi är i stallet nästan varje dag om det inte är för kallt förstås. Jag försöker hinna minst 1 häst per dag och har skaffat en medryttare till nu som precis börjat. Jolie är tokpigg just nu och Jac är också rätt laddad. Vintervädret och att inte gå varje dag gör dem lite prilliga. Jobelle är nog den som är coolast att rida faktiskt :)
I morgon har jag ingen barnvakt i stallet på dagen så det får väl bli longering eller något.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitrolle

Kämpar på i motvind för att få medvind

RSS 2.0